دانلود فیلم بتمن علیه سوپرمن دوبله فارسی بدون سانسور (2024)

دانلود فیلم فوق العاده Batman v Superman با بهترین نسخه دوبله فارسی و زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت ۱۰۸۰ و ۷۲۰ با لینک مستقیم.

بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (به انگلیسی: Batman v Superman: Dawn of Justice) فیلمی ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۶ است که بر پایه شخصیت‌های سوپرمن و بتمن از شرکت دی‌سی کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم دنبالهٔ مرد پولادین محصول سال ۲۰۱۳ و دومین فیلم مجموعه فیلم‌های دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به‌شمار می‌رود. زک اسنایدر کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و دیوید اس. گویر و کریس تریو فیلم‌نامهٔ آن را نگاشته‌اند، و گروهی از بازیگران شامل بن افلک در نقش بتمن، هنری کویل در نقش سوپرمن و ایمی آدامز، گل گدوت، لارنس فیشبرن، داین لین، جسی آیزنبرگ، جرمی آیرونز و هالی هانتر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت نخستین فیلمی به‌شمار می‌رود که بتمن و سوپرمن با هم در آن حضور دارند؛ همچنین نخستین حضور سینمایی شخصیت‌های زن شگفت‌انگیز نیز می‌باشد. در فیلم، یک مغز متفکر جنایتکار به نام لکس لوتر با مهارت تمام بتمن را به یک نبرد مرگ آسا با سوپرمن، که لوتر خواهان نابودی اوست، می‌کشاند.

پس از انتشار مرد پولادین، در کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۳ خبر ساخت این فیلم اعلام شد. اسنایدر اعلام کرد این فیلم از مجموعهٔ بازگشت شوالیه تاریکی نوشته فرانک میلر الهام‌هایی می‌گیرد، ولی داستانی متفاوت خواهد داشت. تجسم بتمن این فیلم با تجسم کریستین بیل از این شخصیت در سه‌گانه شوالیه تاریکی متفاوت بود و حکم یک راه اندازی مجدد برای مجموعه بتمن را پیدا کرد. فیلم همچنین عناصری از داستان «مرگ سوپرمن» را نیز درخود دارد. پیش‌تولید از اکتبر ۲۰۱۳ در کالج لس آنجلس شرقی و فیلم‌برداری اصلی آن از مه ۲۰۱۴ در دیترویت، میشیگان آغاز گردید و پس از فیلمبرداری‌های اضافی در ایلینوی و نیومکزیکو، در دسامبر همان سال به پایان رسید.

افتتاحیه بتمن دربرابر سوپرمن: طلوع عدالت در ۱۹ مارس ۲۰۱۶ در ادویتوریو نشنال در مکزیکو سیتی انجام گرفت، وو در ۲۵ مارس ۲۰۱۶ در ایالات متحده اکران شد. پس از فروش‌های قدرتمند در هفته اول اکران، فروش فیلم در دومین آخر هفته افت کرد و دیگر هیچوقت بهبود نیافت. با وجود فروش بالغ بر ۸۷۳٫۶ میلیون دلاری و کسب عنوان هفتمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۶، فیلم کمتر از حد انتظار عمل کرد و نقدهای عمدتاً منفی از منتقدان دریافت کرد. بتمن علیه سوپرمن:طلوع عدالت در سال ۲۰۱۷ در سی و هفتمین دوره جوایز تمشک طلایی، برنده چهار جایزه شد و در چند رشته دیگر هم جزو نامزدها بود. مدتی بعد نسخه طولانی فیلم، با نام نسخه «تدوین نهایی»، منتشر شد که دارای ۳۱ دقیقه فیلم اضافی بود.

لینک های دانلود بدون‌سانسور (نسخه کامل3ساعته)

لینک دانلود نسخه دوبله فارسی:

دانلود با کیفیت 1080p BluRay ریلیز YTS (حجم: 2.86 G)

دانلود با کیفیت 720p BluRay ریلیز Unknown (حجم: 1.56 G)

دانلود صوت دوبله فارسی

لینک دانلود نسخه زیرنویس فارسی:

دانلود با کیفیت 1080p BluRay ریلیز YTS (حجم: 2.79 G)

دانلود با کیفیت 1080p x265 10bit BluRay ریلیز PSA (حجم: 3.94 G)

دانلود با کیفیت 720p BluRay ریلیز YTS (حجم: 1.32 G)

دانلود با کیفیت 720p x265 10bit BluRay ریلیز PSA (حجم: 1.68 G)

دانلود فیلم بتمن علیه سوپرمن دوبله فارسی بدون سانسور (1)

خلاصه داستان:در یک صحنه فلشبک از کودکی بروس وین، او از مراسم تشییع جنازه پدر و مادر خود فرار می‌کند؛ او در یک چاه سقوط می‌کند و توسط گروه بزرگی از خفاش‌ها از آنجا رهایی میابد. زمان حال، هجده ماه پس از نبرد بین سوپرمن و ژنرال زاد در متروپلیس، سوپرمن به یک چهره بحث‌برانگیز تبدیل شده‌است. بروس اکنون یک میلیاردر است و به مدت بیست سال در شهر گاتهام به عنوان یک کیفرجو به نام بتمن کار می‌کرد(بروس به دلیل از دست دادن رابین چند وقت بازنشسته و دور از شهر بود). او که شخصاً شاهد ویرانگری آن نبرد بود، سوپرمن را یک تهدید خطرناک برای بشریت می‌بیند...

لحن و درون‌مایهنظر منتقدان بزرگ

بتمن علیه سوپرمن به عنوان تمثیلی در مورد سیاست معاصر آمریکا، به ویژه واکنش آمریکا به یازده سپتامبر، تفسیر شده‌است.

جان بیفوس از د کامرشل آپیل به شباهت‌های بین نبرد متروپلیس در ابتدای فیلم و ۱۱ سپتامبر اشاره کرد: «ایده این است که همان‌طور که ۱۱ سپتامبر تأثیری دگرگون‌کننده وجودی بر روان آمریکا داشت، نبرد متروپلیس، و متعاقب آن درک این موضوع که یک بیگانه قدرتمند می‌تواند سیاره انتخابی خود را به راحتی نابود کند، آگاهی انسان را تغییر داده و معیارهای جدیدی از اخلاق و سطوح ترس را ایجاد کرده‌است، به عبارتی «احساس ناتوانی اسد که مردان خوب را بی رحم می‌کند» از پیشخدمت وین، آلفرد (جرمی آیرونز).» او می‌گوید که بتمن از صحنه نبرد متروپلیس به‌عنوان «مردی تغییر یافته، و حتی آشفته‌تر، بیرون می‌آید».

کوفی آتلاو از کامیک‌بوک دات‌کام این تمثیل را به این صورت تفسیر کرد که بتمن نشان دهنده «واکنش شاهین‌جنگ راست‌گرا به ۱۱ سپتامبر… آمریکایی که امنیت را بر آزادی‌های مدنی ترجیح می‌دهد، ذهنیت دوران بوش مبنی بر توقف پیشگیرانه تهدیدها قبل از اینکه بتوانند در نزدیکی خانه تهدید کنند». آتلاو دربارهٔ سوپرمن می‌نویسد که او نماینده «آرمان‌های چپ‌تر، لیبرال، آمریکای ایده‌آل» است، در حالی که لوتر نماینده «فرصت طلبان موذی که از آشفتگی جهان پس از ۱۱ سپتامبر، یک جهان جنگ زده، برای منافع شخصی بهره‌برداری کردند (و هنوز هم از آن بهره‌برداری می‌کنند).» است. آتلاو معتقد است که صحنه ای که بتمن و سوپرمن در مادرانشان زمینه‌های مشترک پیدا می‌کنند، دلالت بر این تصور است که ایدئولوژی‌های سیاسی متضاد هنوز شباهت‌هایی با هم دارند.

اندرو دایس از اسکرین‌رنت نوشت: «بروس، مانند بسیاری از شخصیت‌ها و ملت‌های سیاسی، از موقعیت عالی اخلاقی چشم پوشی کرده، روش‌های افراطی خود را در صورت لزوم منطقی کرده‌است، دشمنی را شناسایی کرده‌است که به دنبال درک آن نیست، و اگر نگوییم ارزش‌های صریحی که کشورش بر اساس آن‌هاست، بلکه ارزش‌هایی که مأموریتش بر آن بنا شده بود، رها کرد.»

کلیم آفتاب از وایس نوشت که این فیلم «به عنوان ضربه ناخوشایند دولت و واکنش مردم پس از یازده سپتامبر در نظر گرفته شده بود.» او شخصیت سوپرمن را با یک مسلمان آمریکایی مقایسه کرد و به این نتیجه رسید که این فیلم «در محکومیت چیزی است که آمریکا در حال تبدیل شدن به آن است، مکانی که در آن مهاجران، به ویژه آنهایی که به‌طور غیرمنصفانه به دلیل ویرانی‌های جمعی ناشی از افرادی معدود بدنام شده‌اند، دیگر بخشی از یک رؤیای واقعی آمریکایی نیستند.»

ریچارد برودی از نیویورکر این تمثیل را متفاوت تحلیل کرد: به گفته برودی، بتمن نماینده حزب دموکرات است، در حالی که سوپرمن نماینده حزب جمهوری‌خواه است. برودی احساس می‌کند که این تصور با این واقعیت پشتیبانی می‌شود که چشمان بتمن زمانی که کلاهخود خود را بیرونی می‌پوشد آبی می‌درخشد و سوپرمن وقتی از دید گرمایی خود استفاده می‌کند قرمز می‌درخشد. برودی این تمثیل را به دلیل اینکه حزب دموکرات را با شر متحد می‌کند که به گفته او «هیچ رابطه‌ای با سیاست معاصر ندارد» مورد انتقاد قرار داد. با این حال، او آن را «استعاره‌ای قدرتمند» برای این مسئله که «اگر سیاستمداران صرفاً وظایف خود را با شایستگی و حساسیت انجام می‌دادند، اصرار کمتری برای یافتن یک ابرقهرمان وجود داشت، یا بزرگ‌نمایی عوام فریبانی که وانمود می‌کنند یک ابرقهرمان هستند» معرفی می‌کند.

مارک هیوز از فوربز خاطرنشان می‌کند که این فیلم با داشتن سوپرمن به عنوان شخصیت خارجی که توسط دولت و رسانه‌ها مورد سؤال قرار می‌گیرد، سیاست بازگشت شوالیه تاریکی را معکوس می‌کند. او می‌نویسد: «این مفهوم معکوسی از کمیک است، در آنجا سوپرمن نمایانگر دیدگاه مستقر شده‌است در حالی که بتمن تحت نظارت مداوم مطبوعات و افکار عمومی است و توسط دولت مطرود می‌باشد.» دربارهٔ صحنه مارتا: «او هرگز قبلاً به سوپرمن به عنوان یک شخص واقعی یا به عنوان یک مرد نگاه نکرده‌است. سپس ناگهان سوپرمن آسیب‌پذیر می‌شود، او نام یک مرد معمولی و زنی دارد که او را دوست دارد که بر سر او گریه می‌کند، و یک مادر - آخرین کلمه او. کلمات اساساً عبارتند از «مادرم را نجات بده.» ما از لحاظ احساسی می‌بینیم که چگونه بتمن متوجه می‌شود که دارد چه می‌کند و اینکه او آدم بدی است، یک لحظه وحیانی دردناک اما بسیار انسانی.»

ریچارد نیوبی از هالیوود ریپورتر دربارهٔ صحنه مارتا می‌نویسد: «فرصتی برای بروس برای برقراری ارتباط دوباره با انسانیت خود و انسانیت سوپرمن. بتمن مبارزه را به این دلیل خاتمه نمی‌دهد که مادرانشان یک نام دارند، بلکه به این دلیل است که سوپرمن را به عنوان فردی با یک مادر می‌شناسد، یک انسان، علیرغم منشأ بیگانه. بروس در نبرد مقابل سوپرمن در نهایت متوجه می‌شود که می‌تواند بهتر باشد و دوباره با بشریت ارتباط برقرار کند. این یک رستگاری یا یک تغییر کامل نیست، زیرا او در صحنه‌های بعدی مزدوران را در زیرزمین می‌کشد. اما یک شروع است.»

طراحی لباس:

مارک ویلکینسون همانند مرد پولادین، کار طراحی لباس این فیلم را بر عهده دارد. لباس بتمن، با الهام از شوالیه تاریکی بازمی‌گردد طراحی شده‌است و بر خلاف فیلم‌های قبلی، زرهی نیست و از جنس پارچه است. در کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۴، از لباس زن شگفت‌انگیز هم رونمایی شد. همچنین لباس دوم بتمن که از زره ساخته شده بود، رونمایی گردید.

منبع تمام نوشته هاویکی پدیا

خلاصه که یکی از بهترین فیلم های DC هستش و از دیالوگ های معروف زیادی استفاده شده، که در مطالب بعدی به آنها خواهیم پرداخت.

Jesmani

دانلود فیلم بتمن علیه سوپرمن دوبله فارسی بدون سانسور (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Rev. Porsche Oberbrunner

Last Updated:

Views: 6113

Rating: 4.2 / 5 (73 voted)

Reviews: 88% of readers found this page helpful

Author information

Name: Rev. Porsche Oberbrunner

Birthday: 1994-06-25

Address: Suite 153 582 Lubowitz Walks, Port Alfredoborough, IN 72879-2838

Phone: +128413562823324

Job: IT Strategist

Hobby: Video gaming, Basketball, Web surfing, Book restoration, Jogging, Shooting, Fishing

Introduction: My name is Rev. Porsche Oberbrunner, I am a zany, graceful, talented, witty, determined, shiny, enchanting person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.